Jak vybírat a objednávat dovolenou - CK Turista

Jak vybírat a objednávat dovolenou

Díky jednoduchosti a rychlosti je internetový prodej našich zájezdů stále oblíbenější.

I.1. Kde najdete „kompletní nabídku autobusových zájezdů“:

  • Kompletní nabídku autobusových zájezdů najdete v horní liště webu: „Autobusové zájezdy
  • Nástupní místa autobusových zájezdů najdete v horní liště webu:Nástupní místa"

I.2. Kde najdete „kompletní nabídku pobytů s vlastní dopravou“:

  • Nejprve si zvolte a klikněte na téma dovolené: "lyžování", nebo "turistika a wellness" nebo "golf". Zobrazí se Vám některé pobyty k danému tématu. Pokud sjedete myší dolů pod poslední nabízené pobyty, klikněte na žlutý text „Zobrazit všech xxx zájezdů“ a zobrazí se Vám všechny nabízené pobyty s vlastní dopravou pro příslušné téma (jejich řazení je náhodné).

I.3. V levé liště webu můžete zadat do vyhledávače „parametry své dovolené“ (v levém menu - žlutý nabídkový rámeček)

I.4. Nevíte si rady?

  • Klikněte na poradce s výběrem . Náš pracovník Vás bude kontaktovat co nejdříve nebo v době, kterou uvedete nebo
  • Volejte přímo do CK (pracovní dny 9.-12.30 / 13.30-18.00): tel. 00420 724 772 080 .

I.5. Pokud se Vám již podařilo v klidu a s rozvahou vybrat dovolenou, seznamte se prosím s jejím popisem a dále se Všeobecnými obchodními podmínkami (VOP), Důležitými informacemi (DI), Reklamačním řádem (RŘ), jež jsou nedílnou součástí každé Smlouvy, přičemž vše naleznete v horní liště webu „Dokumenty ke stažení“. Níže uvedené informace jsou jen základním vodítkem, jež výše uvedené nenahrazují.

II.1. NEZÁVAZNÁ REZERVACE zaslaná zákazníkem do CK:

  • V případě, že Vás zaujal některý z našich autobusových zájezdů, můžete si jej jednoduše NEZÁVAZNĚ REZERVOVAT na našem webu - Postup:
    1. Rozklikněte vybraný zájezd.
    2. Klikněte na „Rezervovat“ v pravé horní části zájezdu „Nejbližší termíny … další termíny a ceny"
    3. Na konci řádku s termínem zájezdu kliknete na "rezervovat"
    4. Objeví se Vám karta - formulář k vyplnění údajů pro nezávaznou rezervaci, kterou po vyplnění odešlete kliknutímna "odeslat nezávaznou objednávku“ ve spodní části dané karty.
    5. Doporučujeme následně zkontrolovat, zda Vám přišel e-mail s automatickou odpovědí, tj. informací, že Vaše nezávazná rezervace byla úspěšně odeslána (nejedná se o potvrzení rezervace). Pokud tuto automatickou odpověď na e-mail neobdržíte, došlo k chybě a je třeba rezervaci zaslat znovu, případně kontaktovat CK.
    6. Výjimečně může zákazník zaslat do CK nezávaznou rezervaci přímo na e-mailovou adresu CK: ckturista@ckturista.cz , nebo použít odkaz na webu „Poradce s výběrem“. Je však nutné zaslat všechny potřebné informace pro zpracování této nezávazné rezervace ze strany CK. Dovolujeme si Vás upozornit na přednostní vyřizování rezervací zaslaných přímo z rezervačního formuláře na webu CK (dle bodů 1.-5.). Telefonicky je možné konzultovat jakékoli dotazy a nejasnosti, není však možné telefonicky zadat nezávaznou rezervaci.
  • V případě potřeby konzultace doporučujeme zákazníkovi kontaktovat CK telefonicky: 724 772 080, případně zasláním e-mailu: ckturista@ckturist.cz

Doporučujeme zasílat rezervaci v dostatečném předstihu (2 a více měsíců předem).Necháváte-li přesto výběr na poslední chvíli, je třeba počíta s tím, že mnoho autobusových zájezdů již může být vyprodáno, případně již nebude k dispozici Vámi požadovaný typ pokoje, nebo již může dojít ke zrušení z důvodu nízké obsazenosti.

II.2. POTVRZENÍ NEZÁVAZNÉ REZERVACE zákazníkovi:

  • Jakmile obdržíme Vaši NEZÁVAZNOU REZERVACI se všemi potřebnými údaji, náš pracovník ji začne zpracovávat a zašle Vám potvrzení na e-mail (včetně potřebných informací k možnosti závazného přihlášení) a také informační SMS zprávu. Potvrzující e-mail obdržíte od CK v případě, že v rezervaci uvedete správně Vaši e-mailovou adresu. Pokud vám potvrzující e-mail nepřišel a jste si jisti, že je uvedená adresa správně, pak došlo k neznámé chybě a raději nám zavolejte na tel. 724 772 080. V případě potřeby upřesňujících informací Vás bude náš pracovník kontaktovat (telefonicky nebo e-mailem).
  • V případě volné kapacity Vám CK potvrdí nezávaznou rezervaci do určitého termínu, standardně 1-2 pracovní dny. Jsou-li však na zájezd poslední místa nebo jen několik dnů do odjezdu, pak je rezervace poskytnuta jen na krátkou dobu (1 - 2 hodiny) a přihlášení je nutno vyřídit neprodleně.

II.3. ZPRACOVÁNÍ NEZÁVAZNÉ REZERVACE:

  • Pokud jste se rozhodli ZÁVAZNĚ PŘIHLÁSIT na zájezd, postupujte prosím dle zaslaných instrukcí v potvrzovacím e-mailu a to při dodržení termínu poskytnuté rezervace.
  • Jakmile zákazník zašle do CK vyplněnou SoZ (mailem) a příslušnou platbu (zálohu/celkovou platbu/pojištění), závazně se přihlašuje na zájezd. Pracovník CK vše zkontroluje, zpracuje a zašle Vám potvrzení se všemi náležitostmi . V tomto okamžiku dochází k účinnému přihlášení na zájezd.
  • V případě, že se zákazník do termínu platné rezervace na zájezd nepřihlásí (tzn.nezašle do CK doplněnou SoZ a platbu), tato rezervace automaticky propadá. Věnujte proto pozornost dodržení termínu rezervace. Pokud dojde ke zpoždění, pokusíme se zájezd pro Vás, bude-li však již obsazen jinými zájemci, není možné na zajištění dále trvat.
  • Upozornění na pojištění storna: Součástí žádného zájezdu není komplexní cestovní pojištění včetně pojištění storna, jehož sjednání důrazně doporučujeme. Komplexní cestovní pojištění včetně pojištění storna můžete sjednat naším prostřednictvím, jeho nabídku najdete v příloze potvrzení rezervace a na našem webu v horní liště „Dokumenty ke stažení“.
  • Upozornění na doplatek: Nezapomeňte prosím na doplatek do celkové ceny zájezdu, který musí být zaplacen nejpozději 30 dnů před zahájením zájezdu (stejným způsobem jako záloha). Na tento termín, který je uveden v SoZ, již CK zvlášť neupozorňuje. CK zasílá potvrzení o obdržení doplatku na e-mail.
  • Upozornění na možnost fakturace: Máte-li zjištěno, že Vám zaměstnavatel poskytne příspěvek na dovolenou, rádi Vám vystavíme fakturu. Tyto podmínky jsou k dispozici v horní liště tohoto webu „Důležité - Platba od zaměstnavatele, na žádost jej posíláme zákazníkovi na e-mail.
  • Upozornění na pokyny k odjezdu autobusového zájezdu: Veškeré potřebné informace k zájezdu jsou již uvedeny v popisu každého zájezdu na webu, který nahrazuje "podrobné pokyny", a který doporučujeme si vytisknout. Všeobecné pokyny CK posílá na e-mail společně s potvrzením doplatku. Proto již před odjezdem nezasíláme žádné další informace, informujeme pouze v případě podstatné změny v zájezdu. V případě jakýchkoli nejasností jsme Vám k dispozici k zodpovězení Vašich dotazů týkající se Vaší dovolené na tel.: 724 772 080 nebo na e-mail: janikova@ckturista.cz nebo ckturista@ckturista.cz.

III.1. NEZÁVAZNÁ REZERVACE zaslaná zákazníkem do CK:

  • V případě, že Vás zaujal některý z našich pobytů, můžete si jej jednoduše NEZÁVAZNĚ REZERVOVAT na našem webu - Postup:
    1. Rozklikněte vybraný pobyt
    2. Klikněte na „Rezervovat“ v pravé horní části pobytu „Nejbližší termíny … další termíny a ceny
    3. V termínové tabulce si vyberte požadovaný termín a na konci tohoto řádku kliknete na "rezervovatRezervovat“ v pravé horní části zájezdu „Nejbližší termíny … další termíny a ceny"
    4. Objeví se Vám karta - formulář k vyplnění údajů pro nezávaznou rezervaci, kterou po vyplnění odešlete kliknutím na "odeslat nezávaznou objednávku" ve spodní části karty.
    5. Doporučujeme následně zkontrolovat, zda Vám přišel e-mail s automatickou odpovědí, tj. informací, že Vaše nezávazná rezervace byla úspěšně odeslána (nejedná se o potvrzení rezervace). Pokud tuto automatickou odpověď na e-mail neobdržíte, došlo k chybě a je třeba rezervaci zaslat znovu, případně kontaktovat CK.
    6. Možnost úpravy termínu: U některých hotelů si můžete zvolit jiný termín, než je v nabídce (tato možnost je uvedena v horní části "termínové a cenové tabulky"). V takovém případě klikněte pro rezervaci na termín přibližný, přesně požadovaný termín pak uveďte do "další poznámky k rezervaci".
    7. Výjimečně může zákazník zaslat do CK nezávaznou rezervaci přímo na e-mailovou adresu CK: ckturista@ckturista.cz , nebo použít odkaz na webu „Poradce s výběrem“. Je však nutné zaslat všechny potřebné informace pro zpracování této nezávazné rezervace ze strany CK. Dovolujeme si Vás upozornit na přednostní vyřizování rezervací zaslaných přímo z rezervačního formuláře na webu CK (dle bodů 1.-6.). Telefonicky je možné konzultovat jakékoli dotazy a nejasnosti, není však možné telefonicky zadat nezávaznou rezervaci.

    Důležité: Z administrativních důvodů je třeba zasílat rezervaci minimálně 7 dnů před plánovaným termínem odjezdu, v kratším období nemůžeme zaručit možnost Vašeho přihlášeni, Vaši rezervaci proto budeme muset odmítnout. Avšak doporučujeme zasílat rezervaci v dostatečném předstihu, a to i několik měsíců předem. Necháváte-li přesto výběr na poslední chvíli, je třeba počítat s tím, že mnoho hotelů již může být vyprodáno, případně již nebude k dispozici Vámi požadovaný typ pokoje. Upozorňujeme na skutečnost, že nabídka na webu není on-line.

  • V případě potřeby konzultace doporučujeme zákazníkovi kontaktovat CK telefonicky: 724 772 080, případně zasláním e-mailu: ckturista@ckturist.cz
  • Jakmile od Vás CK obdrží nezávaznou rezervaci na pobyt, zašle Vám e-mailem její shrnutí s konečnou cenou a upřesněním kalkulace dle ceníku na webu.
  • Pro prostudování pobytu máte možnost svou nezávaznou objednávku pozměnit a upravit (termín, počet osob, pokoje apod.). A pokud si daný pobyt chcete skutečně zakoupit, musíte zaslat do CK zpětným mailem „závaznou objednávku“.
  • Poté bude CK pobyt vyřizovat: zajistí závaznou rezervaci (booking) a zašle Vám detailní podklady k přihlášení.
  • Pokud zašlete jinou než závaznou objednávku dle pokynů, zašleme Vám jen předběžnou nezávaznou rezervaci (bez závazného zabukování)

III.2. zpracování NEZÁVAZNÉ REZERVACE:

  • Jakmile od Vás CK obdrží nezávaznou rezervaci na pobyt, zašle Vám e-mailem její shrnutí s konečnou cenou a upřesněním kalkulace dle ceníku na webu.
  • Pro prostudování pobytu máte možnost svou nezávaznou objednávku pozměnit a upravit (termín, počet osob, pokoje apod.). A pokudsi daný pobyt chcete skutečně zakoupit, musíte zaslat do CK zpětným mailem „závaznou objednávku“.
  • Poté bude CK pobyt vyřizovat: zajistí závaznou rezervaci (booking) a zašle Vám detailní podklady k přihlášení.
  • Pokud zašlete jinou než závaznou objednávku dle pokynů, zašleme Vám jen předběžnou nezávaznou rezervaci (bez závazného zabukování).

III.3. potvrzení ZÁVAZNÉ OBJEDNÁVKY:

  • Jakmile obdržíme Vaši „závaznou objednávku“, náš pracovník ji začne ihned zpracovávat. Po závazném zabukování - opci Vám zašleme veškeré podklady k přihlášení, standardně s krátkou dobou pro vyřízení – rezervace 1 hodina až 1 den. Postupujte prosím dle zaslaných instrukcí v potvrzovacím e-mailu a to při dodržení termínu poskytnuté rezervace (zaslání vyplněné Smlouvy mailem do CK a příslušné platby - záloha/celková platba/pojištění).
  • CK vše zkontroluje, zpracuje a zašle Vám potvrzení se všemi náležitostmi. V tomto okamžiku dochází k účinnému přihlášení na pobyt.
  • Věnujte prosím pozornost dodržení termínu pro vyřízení závazné objednávky - rezervace - viz. VOP. Zejména upozorňujeme na skutečnost, že v případě porušení závazné obce může dodavatel ožadovat příslušný stornopoplatek.
  • Upozornění na pojištění storna: Součástí žádného pobytu není komplexní cestovní pojištění včetně pojištění storna, jehož sjednání důrazně doporučujeme. Komplexní cestovní pojištění včetně pojištění storna můžete sjednat naším prostřednictvím, jeho nabídku najdete v příloze potvrzení rezervace a na našem webu v horní liště „Dokumenty ke stažení“.
  • Upozornění na doplatek: Nezapomeňte prosím na doplatek do celkové ceny pobytu, který musí být zaplacen nejpozději 30 dnů před zahájením pobytu (stejným způsobem jako záloha). Na tento termín, který je uveden v Smlouvě, již CK zvlášť neupozorňuje. CK zasílá potvrzení o obdržení doplatku na e-mail.
  • Upozornění na možnost fakturace: Máte-li zjištěno, že Vám zaměstnavatel poskytne příspěvek na dovolenou, rádi Vám vystavíme fakturu. Tyto podmínky jsou k dispozici v horní liště tohoto webu „Důležité - Platba od zaměstnavatel, na žádost jej posíláme zákazníkovi e-mailem.
  • Upozornění na pokyny k odjezdu: Základní informace jsou již uvedeny v popisu každého pobytu na webu. "Podrobné pokyny", tj. potřebné doklady – voucher na zakoupené služby (ubytování, skipas, turistické karty apod.) a průkaz - asistenční kartu pojišťovny LV (je-li sjednáno přes CK) zasíláme na e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě cca 7 dnů před nástupem. Voucherem se zákazník musí prokázat při příjezdu do ubytovacího zařízení, případně u dalších poskytovatelů služeb. Na pobyt nemůže nastoupit jiná osoba než zákazník uvedený ve Smlouvě a voucheru. Zákazník nemůže na pobyt nastoupit v jiný termín, tj. v jiný den a čas než je uvedeno ve voucher.
  • V případě jakýchkoli nejasností jsme Vám k dispozici k zodpovězení Vašich dotazů, týkající se Vaší dovolené 724 772 080, jinak na e-mailu: janikova@ckturista.cz nebo ckturista@ckturista.cz
TOPlist